«Ευχαριστώ για τη μεγάλη τιμή και την εμπιστοσύνη που μου δείξατε», τόνισε μετά την εκλογή του στη θέση του γραμματέα της ΝΔ ο Κώστας Σκρέκας. «Είναι η μεγαλύτερη τιμή», σημείωσε…