Βελόπουλος κατά πάντων: «Σακαράκες» Τσίπρας και Σαμαράς, «άγεται και φέρεται» η Καρυστιανού – Ακραίες απόψεις περί θανατικής ποινής

Newsroom
3 Min Read

Απορριπτικός απέναντι τα νέα και «νέα» πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής εμφανίστηκε ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης. Κυριάκος Βελόπουλος, μιλώντας το βράδυ της Πέμπτης στην τηλεόραση του ΑΝΤ1. Σχολιάζοντας τον Αλέξη Τσίπρα και τον Αντώνη Σαμαρά, τους παρομοίασε με… σακαράκες.

«Έχετε ένα αυτοκίνητο που είναι σακαράκα, το πηγαίνετε στο μάστορα που το κάνει τσίλικο από έξω αλλά από μέσα παραμένει σακαράκα», σχολίασε. Όπως εξήγησε, και οι δύο πρώην πρωθυπουργοί έχουν κυβερνήσει και έχουν δοκιμαστεί, και κατά την άποψή του, έριξαν τη χώρα στα βράχια. «Από τη στιγμή που ο λαός τους είπε φεύγετε, απέτυχαν», είπε.

Επικεντρώνοντας την κριτική του στον Αλέξη Τσίπρα, τον κάλεσε να πάει σπίτι του, υποστηρίζοντας πως είναι «πρόστυχο με την αρχαιοελληνική έννοια», ένας «άνεργος» να λέει ότι θα σώσει εκείνον, που εργάζεται από τα 22 και έχει εταιρείες από τα 27 του χρόνια.

Από τα βέλη του δεν γλύτωσε ούτε η Μαρία Καρυστιανού, από την οποία ο Κυριάκος Βελόπουλος είπε ότι δεν έχει ακούσει θέσεις. «Η πολιτική είναι μαραθώνιος και όχι κατοστάρι», ανέφερε. «Έχει λόγο που άγεται και φέρεται, φεύγει ο ένας και ο άλλος», πρόσθεσε, ενώ επιχείρησε να απαντήσει στη διεμβόλιση του συντηρητικού ακροατηρίου από την πρώην πρόεδρο του συλλόγου συγγενών των θυμάτων των Τεμπών, αναφέροντας πως «όταν λέει ότι είμαι υπέρ του γάμου των ομοφύλων εγώ είμαι απέναντι».

Δημοσκοπικά, η εμφάνιση στον πολιτικό χάρη της «Ελπίδας για τη Δημοκρατία» της Μαρίας Καρυστιανού έχει πιέσει την Ελληνική Λύση. Ψηφοφόρους από την ίδια δεξαμενή με το κόμμα του Κυριάκου Βελόπουλου θα διεκδικούσε και ένα κόμμα υπό τον Αντώνη Σαμαρά, λόγω του συντηρητικού – πατριωτικού προφίλ του πρώην πρωθυπουργού.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης απευθύνθηκε στο συντηρητικό ακροατήριο μέσω των θέσεων που διατύπωσε για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, υιοθετώντας σκληρή γραμμή, ακόμη και υπέρ της θανατικής ποινής. «Αυτός που βιάζει παιδάκια δεν αξίζει να ζει», ανέφερε και διευκρίνισε ότι είναι υπέρ της ποινής του θανάτου για την παιδεραστία, αλλά και τη γυναικοκτονία -αν και όπως είπε, δεν του αρέσει όρος. «Επειδή εσύ είσαι πιο ισχυρός και σωματώδης, τη σκοτώνεις, δεν θα δεις ήλιο», σημείωσε.

Παράλληλα, τάχθηκε υπέρ του χημικού ευνουχισμού βιαστών, λέγοντας ότι στις ΗΠΑ κάποιοι το επιλέγουν για μικρότερη ποινή.

Share This Article