ΣΥΡΙΖΑ για Αβραμόπουλο: «Η ΝΔ είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο»

Newsroom
1 Min Read

Σκληρή επίθεση στη Νέα Δημοκρατία εξαπέλυσε ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με αφορμή το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης σε βάρος του Δημήτρη Αβραμόπουλου για την υπόθεση Qatargate.

Σε ανακοίνωσή του, ο ΣΥΡΙΖΑ συνδέει την εξέλιξη με την καταδίκη της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου για το email-gate, κάνοντας λόγο για επιβεβαίωση της σχέσης της κυβέρνησης με πρακτικές διαπλοκής.

«Σε μία μέρα, με διαφορά λίγων ωρών, η καταδίκη της κ. Ασημακοπούλου για το email-gate και το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον κ. Αβραμόπουλο για το Qatargate επιβεβαιώνουν ότι η περιβόητη “αριστεία” της ΝΔ έχει μόνιμη έδρα στις δικαστικές αίθουσες», αναφέρει η Κουμουνδούρου.

Αβραμόπουλος: «Δεν έχω εμπλοκή, να γίνει άρση της ασυλίας μου»

Ο ΣΥΡΙΖΑ προσθέτει ότι οι εξελίξεις «επιβεβαιώνουν και τη σχέση της κυβέρνησης με πρακτικές διαπλοκής», σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Η Νέα Δημοκρατία δεν είναι πια κόμμα. Είναι πινάκιο δικαστηρίου με γαλάζιο λογότυπο».

Κλείνοντας, το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θέτει ζήτημα άρσης ασυλίας του Δημήτρη Αβραμόπουλου, απευθύνοντας ερώτημα προς τους βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας.

«Όταν έρθει η ώρα, οι κυβερνητικοί βουλευτές θα ψηφίσουν την άρση ασυλίας του κ. Αβραμόπουλου ή θα προχωρήσουν σε άλλη μια επιχείρηση συγκάλυψης;», καταλήγει η ανακοίνωση.

Share This Article