
Μία ημέρα μετά την επίσημη ανακοίνωση της «σκιώδους κυβέρνησης» και των τομεαρχών της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης (ΕΛ.Α.Σ.) από τον Αλέξη Τσίπρα, ο νέος Τομεάρχης Εργασίας, Διονύσης Τεμπονέρας, πραγματοποίησε την πρώτη του δημόσια παρέμβαση.
Βρισκόμενος έξω από το Υπουργείο Εργασίας, στο επίκεντρο της πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης των εργαζομένων στον επισιτισμό, τον τουρισμό και άλλους παραγωγικούς κλάδους, ο κ. Τεμπονέρας εξέφρασε την πλήρη συμπαράστασή του στα αιτήματα των απεργών και εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην κυβερνητική πολιτική.
Μιλώντας στο Orange Press Agency, ο Τομεάρχης Εργασίας της ΕΛ.Α.Σ. δήλωσε:
«Ο μύθος για καλές και αξιοπρεπείς δουλειές της κυρίας Κεραμέως και του κυρίου Μητσοτάκη καταρρέει με πάταγο εν μέσω της τουριστικής περιόδου. Οι εργαζόμενοι στον επισιτισμό και στον τουρισμό, στις κατασκευές, στα τρόφιμα και ποτά, στις περιφέρειες και στην οικοδομή προχωρούν σε εικοσιτετράωρη απεργία, διεκδικώντας καλύτερους μισθούς, αξιοπρεπείς συνθήκες δουλειάς, τήρηση των συλλογικών συμβάσεων εργασίας και τήρηση των όρων υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων.
Από την πλευρά μας δεσμευόμαστε ότι θα τους ταράξουμε στη νομιμότητα και στην εντιμότητα, με τήρηση της εργατικής νομοθεσίας, με καλύτερες δουλειές, με μισθούς οι οποίοι θα μπορούν να εξασφαλίσουν την αξιοπρεπή διαβίωση των πολιτών, αλλά και με ένα θεσμικό πλαίσιο που θα προστατεύει την υγεία και τη ζωή των εργαζομένων. Είμαστε εδώ και εκδηλώνουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή μας στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της χώρας».

