Μητσοτάκης: Αύριο στο Ωδείο Αθηνών για εκδήλωση του Κτηματολογίου

Newsroom
1 Min Read

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συμμετάσχει αύριο, Τρίτη 23 Ιουνίου, στις 11:00, σε συζήτηση με τον δημοσιογράφο Απόστολο Μαγγηριάδη, στο πλαίσιο εκδήλωσης για το Κτηματολόγιο.

Η εκδήλωση έχει τίτλο «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια» και θα πραγματοποιηθεί στο Ωδείο Αθηνών.

Μητσοτάκης για το “Posokanei”: «Δεν λύνει την ακρίβεια, ενισχύει τη διαφάνεια στην αγορά»

Τη διοργάνωση έχουν αναλάβει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης και το Ελληνικό Κτηματολόγιο.

Στο επίκεντρο της εκδήλωσης αναμένεται να βρεθούν οι αλλαγές και οι μεταρρυθμίσεις που αφορούν τη λειτουργία του Κτηματολογίου, με έμφαση στη διαφάνεια, την ταχύτητα και την ασφάλεια των διαδικασιών.

Share This Article