
Κάλυψη στην Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, η οποία καταδικάστηκε πρωτόδικά σε ποινή φυλάκισης είκοσι μηνών για τον ρόλο της στη διαρροή πάνω από 25.000 email Ελλήνων του Εξωτερικού, προσέφερε και σήμερα ο Παύλος Μαρινάκης, παρά τις αντιδράσεις που προκάλεσε χθεσινή του δήλωση, ότι η πρώην ευρωβουλευτής ελέγχθηκε για «ένα μεμονωμένο περιστατικό αποστολής email».
Μιλώντας σήμερα στο ραδιόφωνο του Σκάι, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υποστήριξε ότι διαχώρισε το δικαστικό-ποινικό σκέλος, από το ανθρώπινο-πολιτικό σκέλος και ότι ανέδειξε την «υποκρισία» στον δημόσιο διάλογο.
«Η δικαιοσύνη είπε ό,τι είπε, είναι απολύτως σεβαστό και δεν επιτιθέμεθα ποτέ εμείς, όπως κάνουν οι άλλοι, στη δικαιοσύνη», είπε ο Παύλος Μαρινάκης, αλλά πρόσθεσε: «Όμως, σε μια χώρα και σε ένα κόσμο που κάθε μέρα βομβαρδιζόμαστε με μηνύματα και mails από ανθρώπους, εταιρείες και κόμματα που δεν έχουμε περάσει ούτε απ’ έξω, δεν τους γνωρίζουμε, δεν έχουμε αγοράσει κανένα τους προϊόν, το να αντιμετωπίζεται η κ. Ασημακοπούλου ή ο κ. Σταυριανουδάκης ή ο οποιοσδήποτε άλλος, ως εγκληματίας του κοινού ποινικού δικαίου, σαν να είχαν κάνει τι, το ξαναλέω σε προσωπικό-ανθρώπινο επίπεδο και θέλω να το πω ξανά, είναι βαθύτατα υποκριτικό».
«Από τις μεγαλύτερες παθογένειες της Ελλάδας των τελευταίων δεκαετιών η ιστορία των προσφυγικών»
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ήταν λιγότερο επιεικής απέναντι σε όσους διαδήλωσαν έξω από το σπίτι του περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά, και άφησαν πίσω τους συνθήματα, γραμμένα στους τοίχους, για τα Προσφυγικά της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
«Είναι ό,τι πιο άνανδρο μπορεί να κάνει κάποιος, να πάει στο σπίτι του οποιοδήποτε ανθρώπου», σημείωσε ο Παύλος Μαρινάκης. «Δείχνει πόσο λίγοι είναι οι άνθρωποι αυτοί πέραν της παραβατικής διάστασης και ποινικής διάστασης της συμπεριφοράς τους», πρόσθεσε και κάλεσε την αστυνομία «να αναζητήσει τους άνανδρους δράστες που πήγαν στο σπίτι ενός ανθρώπου που μένει με την οικογένειά του να τον απειλήσουν και να τον τραμπουκίσουν ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο, να τους συλλάβει και να τους οδηγήσει στη δικαιοσύνη».
Μιλώντας για τα Προσφυγικά, εκτίμησε πως «αν θέλει κάποιος να περιγράψει μέσα σε λίγα λεπτά μία από τις μεγαλύτερες παθογένειες συνολικά της Ελλάδας των τελευταίων δεκαετιών, μπορεί να πει την ιστορία των Προσφυγικών».
«Το ξαναλέω, οι καταλήψεις, για μένα, κάθε τέτοιος χώρος πρέπει να απελευθερώνεται από την αστυνομία άμεσα. Όποιος είναι παράνομα μέσα –και δεν μιλάω το ξαναλέω για παιδιά και αναξιοπαθούντες και ανθρώπους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, το λέω κάθε φορά γιατί ζούμε και στη χώρα της κοπτοραπτικής, κάποιοι κάνουν συνέχεια κοπτοραπτική- άμεσα να συλλαμβάνεται», υπογράμμισε.
Κόκκινα δάνεια: Υπάρχουν και «κακοπληρωτές» που δεν φταίνε
Για την νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τους δανειολήπτες ο Παύλος Μαρινάκης είπε ότι υπάρχουν κακοπληρωτές και κακοπληρωτές. «Υπάρχουν κακοπληρωτές, οι οποίοι δεν φταίνε οι άνθρωποι δεν μπόρεσαν, αλλά υπάρχουν και στρατηγικοί κακοπληρωτές, η κυβέρνηση αυτή δεν πιστεύει σε οριζόντιες λύσεις για όλους, για αυτό και στους πραγματικά αδύναμους συμπολίτες μας, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να πληρώσουν, έχει φτιάξει ένα νομικό καθεστώς εδώ και 3 χρόνια που έχει ως αποτέλεσμα να γίνουν οι περισσότερες ρυθμίσεις που είχαν γίνει στην ιστορία» σημείωσε.
Όσον αφορά στην πρόταση της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης για τη διασφάλιση της πρώτης κατοικίας ο κυβερνητικός εκπρόσωπος τόνισε: «ο κ. Τσίπρας, να ενημερώσω την [εκπρόσωπο τύπου της ΕΛΑΣ] κ. Κουφονικολάκου, ήταν ο πρωθυπουργός που παρέδωσε τα δάνεια στα funds, κατήργησε, ήρε για την ακρίβεια, την προστασία της πρώτης κατοικίας και ψήφισε, καθιέρωσε τους ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς. Όταν ανέλαβε λοιπόν αυτή η δήθεν κακιά κυβέρνηση την εξουσία, τα “κόκκινα” δάνεια ήταν πάνω από το 43% του συνόλου των δανείων και τώρα είναι στο 4% και έχουν γίνει επιπλέον 60.000 ρυθμίσεις».
Όσον αφορά, τέλος στην υπόθεση του Δημήτρη Αβραμόπουλου, παρέπεμψε τους δημοσιογράφους στις διευκρινίσεις που παρείχε ο ίδιος, λέγοντας ότι από όσα λέει στην ανακοίνωσή του, φαίνεται ότι έχει τις απαντήσεις για τα ερωτήματα, τα οποία θα του τεθούν, «αλλά ούτε εγώ είμαι δικαστής, ούτε η κυβέρνηση -και καμία κυβέρνηση- εκπροσωπεί την εισαγγελία. Η κυβέρνηση είναι εκτελεστική εξουσία. Άρα, είναι προς τιμήν του ότι δεν θέλει να σταθεί εμπόδιο η βουλευτική ασυλία και τα υπόλοιπα θα τα απαντήσει η δικαιοσύνη».

