
Με ένα αιχμηρό μήνυμα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η Μαρία Καρυστιανού επέλεξε να τοποθετηθεί δημόσια για τις πρόσφατες εξελίξεις στο Κίνημα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», λίγες ώρες μετά τις ανακοινώσεις αποχώρησης του Πτεράρχου ε.α. Αθανάσιου Παπανικολάου και του Βασίλη Κοκοτσάκη.
Στην ανάρτησή της, η κα Καρυστιανού υπογραμμίζει ότι το πολιτικό κίνημα συμπλήρωσε ήδη έναν μήνα λειτουργίας, σημειώνοντας πως παρά το σύντομο χρονικό διάστημα από την ίδρυσή του, βρίσκεται αντιμέτωπο με έντονες επιθέσεις, συκοφαντίες και προσπάθειες υπονόμευσης. Όπως αναφέρει, η κλιμάκωση των αντιδράσεων απέναντι στο εγχείρημα αποτελεί, κατά την άποψή της, ένδειξη ότι το κίνημα αποκτά δυναμική και βρίσκει απήχηση στους πολίτες.
Παράλληλα, κάνει λόγο για οργανωμένες προσπάθειες δημιουργίας εσωτερικών ρήξεων, υποστηρίζοντας ότι ορισμένοι επιχειρούν να καλλιεργήσουν κλίμα διχόνοιας και διάσπασης, εφαρμόζοντας τη γνωστή τακτική του «διαίρει και βασίλευε». Η ίδια αναφέρεται σε «δόλια κίνητρα», τονίζοντας ότι, ακόμη κι αν αυτά δεν γίνονται άμεσα αντιληπτά, αργά ή γρήγορα αποκαλύπτονται.
Μέσα από το μήνυμά της, η Μαρία Καρυστιανού επιχειρεί να στείλει μήνυμα ενότητας και συνέχειας προς τα μέλη και τους υποστηρικτές του κινήματος, ξεκαθαρίζοντας ότι οι δυσκολίες και οι αντιδράσεις δεν πρόκειται να ανακόψουν την πορεία του. Την ανάρτησή της συνόδευσε με τις πλατφόρμες εγγραφής νέων μελών, επιδιώκοντας την περαιτέρω ενίσχυση και διεύρυνση της συμμετοχής στο κίνημα.
Η ανάρτηση της Μαρίας Καρυστιανού
Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής! Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά.
Αυτό μας χαροποιεί!
Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά!
Οι πολίτες καταλαβαίνουν!
Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται!
Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!
Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους.
Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά.
Να σπείρουν την διχόνοια.
Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε.
Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση.
Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται.
Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε.
Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε!
Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους.
Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια.
Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας.
Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση.
Επιτέλους!
Μαζί για τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη!!

