
Τις παλιές του αρμοδιότητες, ως αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, αφορά η πρώτη δήλωση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη με την ιδιότητα του γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας. Το στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας απαντάει στην πρόταση του Νίκου Ανδρουλάκη για δωρεάν μετακινήσεις των νέων με τις δημόσιες συγκοινωνίες, λέγοντας πως «τα “δωρεάν” του ΠΑΣΟΚ τα πληρώνουμε πάντα ακριβά».
Όπως ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης:
«Το ΠΑΣΟΚ κατά πάγια και ιστορική τακτική του, επιχειρεί να χρεώσει σιωπηρά τους φορολογούμενους, κάνοντας εύκολες υποσχέσεις. Δεν υπάρχει τίποτα “δωρεάν” στην πολιτική, απλά η μετακύλιση του κόστους σε κάποιους άλλους. Εξάλλου, τα “δωρεάν” του ΠΑΣΟΚ τα πληρώνουμε πάντα ακριβά σε αυτή τη χώρα.
Προς ενημέρωση του ΠΑΣΟΚ, η Αθήνα διαθέτει ήδη ένα από τα χαμηλότερα εισιτήρια δημόσιων συγκοινωνιών στην Ευρώπη, ενώ οι φοιτητές μετακινούνται με έκπτωση 50% σε όλο το δίκτυο. Όσο ο κ. Ανδρουλάκης εξαγγέλλει “δωρεάν” εισιτήρια, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας στήριξε έμπρακτα τους νέους με την πλήρη κατάργηση του φόρου εισοδήματος για όσους είναι έως 25 ετών.
Παράλληλα, πενταπλασιάσαμε τους ελέγχους κατά της εισιτηριοδιαφυγής, ώστε να υπάρχει δικαιοσύνη για τους συνεπείς, ενώ επεκτείναμε τη λειτουργία των μέσων με το 24ωρο Μετρό τα Σάββατα, μια πρωτοβουλία που αγκαλιάστηκε από το σύνολο της νέα γενιάς.
Υπενθυμίζουμε επίσης ότι τα χρήματα που εισπράττει ο ΟΑΣΑ από τα εισιτήρια επανεπενδύονται σε νέους συρμούς και λεωφορεία, καθώς και αυξήσεις για τους εργαζόμενους που έχουν καταφέρει να πυκνώσουν τα δρομολόγια.
Για παράδειγμα, μια από τις σημαντικές επενδύσεις που κάνει η ΣΤΑΣΥ αφορά στην ανακατασκευή συρμών που παραγγέλθηκαν από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ χωρίς κλιματισμό.
Συμπερασματικά, ωραία η πρόταση για “δωρεάν” του κ. Ανδρουλάκη. Μπορούμε τώρα να έχουμε και τον λογαριασμό;»
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ παρουσίασε, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τους νέους στη Δραπετσώνα, πρόταση για δωρεάν μετακίνηση των νεών έως 26 ετών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. «Κανένας νέος δεν πρέπει να πληρώνει για να πάει στη σχολή, στη δουλειά ή να βγει στην πόλη του», είπε ο Νίκος Ανδρουλάκης.
ΠΑΣΟΚ: Οι προτεραιότητες κάθε κόμματος κρίνονται
«Ο νέος Γραμματέας του κυβερνώντος κόμματος νομίζει ότι με 200 λέξεις θα «πείσει» τις νέες και τους νέους πόσο εύκολη και ποιοτική είναι η καθημερινότητα τους επί διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας», σχολίασε το ΠΑΣΟΚ. «Σχεδόν τους κουνάει το δάχτυλο ότι το καθημερινό τους βίωμα με τα ενοίκια στα ύψη, το κυκλοφοριακό χάος, την ακρίβεια, τις επισφαλείς θέσεις εργασίας, είναι …εικονική πραγματικότητα», ανέφερε το κόιμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Κατηγόρησε τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη ότι αναμασάει την τσίχλα για «λεφτόδεντρου» και αναφέρει ότι η πρότασή του κοστολογείται στα 35 εκατ. ευρώ, ενώ η κυβέρνηση «για παράδειγμα, είχε ως προτεραιότητα να δώσει 7,5 εκατομμύρια με απευθείας ανάθεση σε ημετέρους για την καμπάνια ενημέρωσης των αποδήμων κάνοντας μπίζνες ως συνήθως».
«Οι προτεραιότητες κάθε κόμματος κρίνονται», ανέφερε το ΠΑΣΟΚ, καταλήγοντας στην απάντησή του: «Αν ψάχνετε για «λεφτόδεντρα», αναζητήστε τα στο σκάνδαλο διαφθοράς στις πολεοδομίες που έχει φέρει «επιδημία» παραιτήσεων γενικών γραμματέων υπουργείων σας.

