Γεωργιάδης στον Alpha 98,9: «Όποιος δεν αναγνωρίζει την πρόοδο στο ΕΣΥ, είναι άδικος»

Newsroom
1 Min Read

«Το ΕΣΥ πηγαίνει καλύτερα από ποτέ. Όποιος δεν αναγνωρίζει την πρόοδο που έχει γίνει, είναι άδικος», ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, απαντώντας στα πυρά της αντιπολίτευσης για την κατάσταση στα δημόσια νοσοκομεία.

Ο κ. Γεωργιάδης, μιλώντας στον Alpha Radio 98,9 και στην εκπομπή του Τάκη Χατζή και της Αθηναΐδας Νέγκα, δέχθηκε ερωτήσεις ακροατών για τα προβλήματα που καταγράφονται στα νοσοκομεία, κυρίως κατά τις εφημερίες. Για αρκετές από τις περιπτώσεις που τέθηκαν υπόψη του, ο υπουργός Υγείας σημείωσε ότι θα διερευνηθούν.

Χαρακτηριστική ήταν η αναφορά ακροατή σε περιστατικό στο Νοσοκομείο Φλέμινγκ, όπου, σύμφωνα με την καταγγελία, δεν υπήρχαν διαθέσιμες κουβέρτες για ασθενή, με αποτέλεσμα οι συγγενείς του να αναγκαστούν να φέρουν κουβέρτα από το σπίτι.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε και στο νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας, επισημαίνοντας ότι με τις διατάξεις του εντάσσονται για πρώτη φορά στο καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων οι νοσηλευτές, οι βοηθοί νοσηλευτών, οι οδηγοί ασθενοφόρων και οι διασώστες / πληρώματα ασθενοφόρων, που υπάγονται στη συνταξιοδοτική προστασία του Δημοσίου.

περισσότερα σε λίγο…

Share This Article