Γεωργιάδης: Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Ακτινοθεραπευτικό Κέντρο του «Σωτηρία»

Newsroom
2 Min Read

Αδωνις Γεωργιάδης

Δημοσιοποιώντας ένα βίντεο από το εργοτάξιο και αφήνοντας αιχμές για τους περυσινούς ισχυρισμούς του ΠΑΣΟΚ ότι το έργο κινδυνεύει να απενταχθεί από το το Ταμείο Ανάκαμψης, ο υπουργός Υγείας ανακοίνωσε ότι το νέο κέντρο Ακτινοθεραπείας στο νοσοκομείο «Σωτηρία» θα λειτουργήσει έως το τέλος του έτους.

«Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν έχουμε εύκολο το εύγε στον αντίπαλο όταν κάνει κάτι σωστό, αλλά έχουμε έτοιμο το ανάθεμα αν κάτι πάει στραβά», ανέφερε ο Άδωνις Γεωργιάδη σε ανάρτησή του στο “X”, σχολιάζοντας λίστα που είχε δώσει στη δημοσιότητα το ΠΑΣΟΚ, με 108 έργα που σύμφωνα με το κόμμα αξιωματικής αντιπολίτευσης τροποποιούνται ή απεντάσσονται από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Στη λίστα περιλαμβάνεται το έργο ανέγερσης του νέου Κέντρου Ακτινοθεραπείας – Χημειοθεραπείας, καθώς και η ανακαίνιση του κτιρίου «300 Ανδρών» στο Γενικό Νοσοκομείο Νοσημάτων Θώρακος Αθηνών «Η Σωτηρία».

«Εδώ τώρα θα δείτε το έργο που “απεντάχθηκε” έτοιμο να κάνουμε εγκαίνια σε λίγους μήνες», αναφέρει ο υπουργός, αποκαλώντας το νέο Ακτινοθεραπευτικό Κέντρο «το δυσκολότερο, αλλά και το πιο σπουδαίο» από όλα τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης που έχουν γίνει επί των ημερών του.

«Παράλληλα εκεί φτιάξαμε και κέντρο Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς και νέα Εξωτερικά ιατρεία και νέα εργαστήρια κλπ σχεδόν 9.000 τμ με τον τελειότερο εξοπλισμό για να μηδενίσουμε τις αναμονές και την ταλαιπωρία των ασθενών με καρκίνο», συμπλήρωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας για το εύρος του έργου.

Όπως ανέφερε στο βίντεο, τα εγκαίνια προβλέπεται να γίνουν τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο. «Μέχρι το τέλος του χρόνου θα δουλεύει στο 100%», υπογράμμισε.

Η ανάρτηση του Άδωνι Γεωργιάδη για το έργο στο νοσοκομείο «Σωτηρία»:

Share This Article