Επίσκεψη Βορίδη στη Σπάρτη

Newsroom
2 Min Read

Στο πλαίσιο των περιοδειών της Νέας Δημοκρατίας στην Πελοπόννησο, κλιμάκιο με επικεφαλής τον Βουλευτή Ανατολικής Αττικής και πρώην Υπουργό Μάκη Βορίδη πραγματοποίησε επίσκεψη στη Σπάρτη.

Επίσκεψη στη Σπάρτη με εκ των πραγμάτων προεκλογικό άρωμα (καθώς οι επόμενες εκλογές θα διαξαχθούν μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο) πραγματοποίησε την Τρίτη κλιμάκιο της Νέας Δημοκρατίας, με επικεφαλής τον Μάκη Βορίδη.

Ο βουλευτής της ΝΔ είχε διαδοχικές συναντήσεις με τον δήμαρχο Σπάρτης Μιχάλη Βακαλόπουλο και τον αντιπεριφερειάρχη Λακωνίας Θεόδωρο Βερούτη, όπου συζητήθηκαν ζητήματα που απασχολούν την τοπική κοινωνία, τα έργα και οι παρεμβάσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη στην περιοχή, καθώς και η αναπτυξιακή προοπτική της Λακωνίας.

Όπως γνωστοποιήθηκε, στη συνέχεια περπάτησε στο κέντρο της πόλης, επισκέφθηκε καταστήματα και συνομίλησε με πολίτες και επαγγελματίες της πόλης, ακούγοντας από κοντά τις απόψεις, τις ανησυχίες και τις προσδοκίες τους. Ακολούθως, ο Μάκης Βορίδης είχε συνάντηση με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Σπάρτης Γιάννη Καρβουνιάρη και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν τα ζητήματα της τοπικής αγοράς, οι ανάγκες των εμπόρων και των ελεύθερων επαγγελματιών, καθώς και οι πρωτοβουλίες που μπορούν να στηρίξουν ουσιαστικά την καθημερινή οικονομική δραστηριότητα.

Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με συνάντηση με στελέχη, μέλη και φίλους της Νέας Δημοκρατίας, με τους οποίους συνομίλησε για τις πολιτικές εξελίξεις, το κυβερνητικό έργο της τελευταίας επταετίας, την πορεία της Νέας Δημοκρατίας και τους στόχους της παράταξης, ενόψει της επόμενης περιόδου.

«Ήταν μεγάλη μου χαρά να βρεθώ σε έναν τόπο που αγαπώ ιδιαίτερα και να συναντήσω ανθρώπους, με τους οποίους μας συνδέουν κοινοί αγώνες και μακροχρόνιες σχέσεις φιλίας και εκτίμησης», δήλωσε ο Μάκης Βορίδης. Αρνήθηκε, πάντως, να συνδέσει την επίσκεψη με τις εκλογές, λέγοντας ότι η παρούσα περίοδος δεν είναι προεκλογική, αλλά μια περίοδος μια περίοδος ανασύνταξης των δυνάμεων της ΝΔ και ενίσχυσης της παρουσίας της στην κοινωνία.

«Πιστεύω ότι το επόμενο διάστημα θα έχουμε τη δυνατότητα να ανακοινώσουμε πρωτοβουλίες που θα στηρίξουν ουσιαστικά τους εμπόρους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και θα διευκολύνουν την καθημερινή τους δραστηριότητα», ανέφερε.

Στο κλιμάκιο μετείχαν ο πρόεδρος της ΔΕΕΠ Λακωνίας Αντώνης Κοκκονός και τοπικά κομματικά στελέχη της ΔΕΕΠ, της ΔΗΜΤΟ Σπάρτης και της ΔΗΜΤΟ Ανατολικής Μάνης.

Share This Article