Χατζηδάκης: Τρεις λόγοι για να ξαναψηφίσουν οι πολίτες τη ΝΔ

Newsroom
4 Min Read

Κωστής Χατζηδάκης

Οι πολίτες έχουν τρεις λόγους για να στηρίξουν τη Νέα Δημοκρατία και στις επόμενεςεκλογές, εκτίμησε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Κωστής Χατζηδάκης, σε συνέντευξη του στην τηλεόραση της ΕΡΤ.

«Ο πρώτος είναι ότι έχουμε τιμήσει τις προεκλογικές μας δεσμεύσεις, τόσο στο επίπεδο της οικονομίας, όσο και με σειρά παρεμβάσεων στο κράτος και την καθημερινότητα, αλλά και με την ενίσχυση της χώρας στο επίπεδο της εξωτερικής πολιτικής και της άμυνας», σημείωσε.

«Ο δεύτερος λόγος είναι ότι στο επίπεδο της ομάδας και του αρχηγού θεωρώ ότι υπερέχουμε σε σχέση με τους αντιπάλους μας», πρόσθεσε.

«Και ο τρίτος είναι ότι αν κοιτάξει κανείς τις προγραμματικές θέσεις των κομμάτων, θα διαπιστώσει ότι η Νέα Δημοκρατία είναι το μόνο κόμμα στο οποίο μπορεί να ακουμπήσει τις ελπίδες του»,  κατέληξε.

Στο πνεύμα των ημερών, ένεκα Μουντιάλ, ο Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε πως «Το ζητούμενο για εμάς δεν είναι να εξασφαλίσουμε μία τρίτη θητεία για να πάρουμε το πρωτάθλημα», αλλά «πώς θα υπηρετηθούν καλύτερα τα εθνικά συμφέροντα». Όπως υποστήριξε: «Γι’ αυτό το 2019 και το 2023 είπαμε λιγότερα σε σχέση με τα άλλα κόμματα και γι’ αυτό στο τέλος της τετραετίας θα τα έχουμε κάνει όλα. Έτσι θα προχωρήσουμε, θα δούμε τι πήγε καλά και τι πήγε λάθος, θα κρατήσουμε τα καλά και θα διορθώσουμε τα λάθη. Και θα κοιτάξουμε προς το 2030 με συγκεκριμένες και καινούργιες προτάσεις, με βάση αυτά που γίνονται στις προηγμένες χώρες του κόσμου και τις ανάγκες της κοινωνίας».

Απαντώντας στη ρητορική της αντιπολίτευσης για πολιτική αλλαγή, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης υποστήριξε ότι η ΝΔ θέλει και μπορεί να είναι «παράγοντας διαρκούς εθνικής ανανέωσης», συνδυάζοντας τη σταθερότητα και την ασφάλεια με το αίτημα της αλλαγής.

«Η κυβέρνησή μας έχει μεταρρυθμιστική ατζέντα», είπε. «Δεν πρέπει μόνο να κοιτάμε τι κάναμε στο παρελθόν, ούτε τις κατηγορίες των αντιπάλων μας, αλλά πρέπει να θυμόμαστε τι πέρασαν οι πολίτες την περασμένη δεκαετία, πόσοι νέοι έφυγαν στο εξωτερικό και να προσπαθήσουμε να βρούμε λύσεις σε πνεύμα πατριωτισμού και κοινής λογικής».

Σε ερώτηση για τις δημοσκοπήσεις, ο Κωστής Χατζηδάκης τόνισε ότι καταδεικνύουν την αποδοχή της Νέας Δημοκρατίας στην κοινωνία. Όσον αφορά στις επιδόσεις των αντιπάλων της, δήλωσε: «Εμείς δεν θα αλλάξουμε την πολιτική μας αν πηγαίνει καλά το Α ή το Β κόμμα στις δημοσκοπήσεις. Δεν πρόκειται να υποσχεθούμε περισσότερα, θα υποσχεθούμε αυτά που μπορούμε να κάνουμε γιατί με την Ελλάδα κανείς δεν πρέπει να παίζει».

Αναφορικά με την προοπτική συνεργασιών για το σχηματισμό κυβέρνησης μετά τις επόμενες εκλογές, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης υπογράμμισε ότι η Νέα Δημοκρατία πιστεύει στις αυτοδύναμες κυβερνήσεις. Υποστήριξε, εξάλλου, ότι δεν γίνεται διαφορετικά γιατί «τα κόμματα της αντιπολίτευσης θεωρούν υποχρέωσή τους να κατηγορούν την κυβέρνηση», το ΠΑΣΟΚ με το οποίο συνεργάστηκε στο παρελθόν έχει κόψει τις γέφυρες, και  την επόμενη των εκλογών θα πρέπει να υπάρχει κυβέρνηση.

Αναφορικά με το ενδεχόμενο δημιουργία κόμματος από τον Αντώνη Σαμαρά, εκτίμησε ότι θα είχε μικρές επιπτώσεις για τη ΝΔ, αλλά θα έπληττε την πολιτική παρακαταθήκη του πρώην πρωθυπουργού. «Εγώ πιστεύω στη μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη και στην ενότητα της Νέας Δημοκρατίας, αλλά η ενότητα δεν μπορεί να επιβληθεί», σημείωσε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Δείτε τη συνέντευξη του Κωστή Χατζηδάκη:

Share This Article