
Στον ΣΚΑΪ φιλοξενήθηκε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος και έδωσε απαντήσεις για την εμπλοκή του, σχετικά με το σκάνδαλο Qatargate και το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος του από τις αρχές του Βελγίου.
Ο κ. Αβραμόπουλος τόνισε πως δεν πήρε μίζες και πως τα χρήματα από τη συμμετοχή του στον Fighting Impunity, τον οργανισμό του πρώην Ιταλού ευρωβουλευτή Αντόνιο Παντσέρι, δηλώνονταν κανονικά στην εφορία, ενώ είχε λάβει και σχετική άδεια από την ΕΕ.
Υπάρχει μίζα που φορολογείται;
Όπως ανέφερε αρχικά: «Ακόμα και χτες ο εκπρόσωπος της ΕΕ ξεκαθάρισε τα πράγματα. Σημασία δεν έχουν τι τίτλο βάζουμε σε κάτι αλλά η ουσία. Ο περίφημος Παντσέρι είχε παράλληλα 2 δραστηριότητες. Η πρώτη ήταν αυτή που είχε να κάνει με έναν οργανισμό, το Fighting Impunity, που καταπολεμά την ατιμωρησία στον κόσμο. Έστειλε μια πρόσκληση αφότου τελείωσε η θητεία του ως πρόεδρου της Επιτροπής Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Κοινοβούλιο. Προσκάλεσε τον πρώην πρωθυπουργό της Γαλλίας, την κ. Μογκερίνι».
Ο κ. Αβραμόπουλος συνέχισε λέγοντας πως ο Παντσέρι «είχε παράλληλες δραστηριότητες και αυτό το φάνηκε με το περίφημο Qatar Gate». Όπως τόνισε ο οργανισμός αυτός δεν ήταν κάλυψη για τις δραστηριότητες του Ιταλού πρώην ευρωβουλευτή αλλά μια παράλληλη δραστηριότητα.
Δείτε το βίντεο:
Επίσης αρνήθηκε πως έκανε ταξίδι με την Εύα Καϊλή για lobbing στο Κατάρ. «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Δεν με κάλεσε η βελγική δικαιοσύνη αλλά κάποιοι αστυνομικοί», συνέχισε, αναφερόμενος στο ένταλμα σύλληψης.
Δείτε το βίντεο:
Συνέχισε λέγοντας πως το όνομά του ενεπλάκη τώρα επειδή «ελέγχονται αστυνομικοί που δεν έχουν κάνει καλά τη δουλειά τους. Λένε δεν καλούμε και τον κύριο επίτροπο αγνοώντας, ή μη γνωρίζοντας πως πριν από δύο χρόνια, αυτό είχε διερευνηθεί, το είχαμε συζητήσει και είχαν δοθεί απαντήσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που έλεγε ‘’πολύ καλά τα έκανε ο κ. Αβραμόπουλος».
Δείτε το βίντεο:
Απαντώντας για τα χρήματα που εισέπραττε, εξήγησε πως εκείνη την περίοδο δεν ήταν επίτροπος και δεν είχε αποδοχές. «Μέχρι να διεκδικήσω και πάλι τη θητεία μου, κάτι έπρεπε να κάνω. Και δέχτηκα την πρόταση αυτή. Και δεν ήταν καν 5.000 ευρώ αλλά 3.500, που έπαιρνα για έναν χρόνο».
Επισήμανε πως το ένταλμα σύλληψης δεν είναι ευρωπαϊκό, όπως στην περίπτωση του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, ούτε της βελγικής δικαιοσύνης. «Γι’ αυτό και δεν είναι εστάλη, στο υπουργείο Δικαιοσύνης αλλά στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην αστυνομία. Ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε 3 μέρες στο συρτάρι, δεν ξέρω γιατί, εγώ δεν το ήξερα».
Σε άλλο σημείο εμφανώς εκνευρισμένος τόνισε πως το όλο θέμα είναι ανύπαρκτο και σημείωσε πως έχει δημιουργηθεί ένα ζήτημα αλλά όπως επεσήμανε «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά».
Δείτε το βίντεο:
Θα δούμε αν θα είμαι υποψήφιος
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωσε ακόμη ότι επιθυμεί την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης, ζητώντας ουσιαστικά να αρθεί κάθε σκιά γύρω από το όνομά του. «Να αρθεί η ασυλία μου. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι οι αποδοχές που έλαβε, ύψους περίπου 70.000 ευρώ σε διάστημα ενός έτους, ήταν απολύτως νόμιμες και φορολογημένες.
Ερωτηθείς για το πολιτικό του μέλλον, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην εκλογική μάχη. «Αυτό θα το δούμε. Το τι θα κάνω εγώ είναι δικό μου θέμα. Αν κρίνω ότι θα πρέπει να κατέβω, θα κατέβω», είπε, απορρίπτοντας παράλληλα τα σενάρια περί συνεργασίας με άλλο πολιτικό φορέα ή προσέγγισης από τον Αντώνη Σαμαρά.
«Έχω κόμμα, θα είμαι και στο μέλλον εκεί. Δεν μου έχει γίνει κάποια προσέγγιση, ο κ. Σαμαράς έχει ακολουθήσει τη δική του πορεία», σημείωσε.
Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος δήλωσε ακόμη ότι επιθυμεί την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης, ζητώντας ουσιαστικά να αρθεί κάθε σκιά γύρω από το όνομά του. «Να αρθεί η ασυλία μου. Δεν έχω να φοβηθώ τίποτα», τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι οι αποδοχές που έλαβε, ύψους περίπου 70.000 ευρώ σε διάστημα ενός έτους, ήταν απολύτως νόμιμες και φορολογημένες.
Ερωτηθείς για το πολιτικό του μέλλον, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην εκλογική μάχη. «Αυτό θα το δούμε. Το τι θα κάνω εγώ είναι δικό μου θέμα. Αν κρίνω ότι θα πρέπει να κατέβω, θα κατέβω», είπε, απορρίπτοντας παράλληλα τα σενάρια περί συνεργασίας με άλλο πολιτικό φορέα ή προσέγγισης από τον Αντώνη Σαμαρά.
«Έχω κόμμα, θα είμαι και στο μέλλον εκεί. Δεν μου έχει γίνει κάποια προσέγγιση, ο κ. Σαμαράς έχει ακολουθήσει τη δική του πορεία», σημείωσε.
Δείτε το βίντεο:

