Με απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη επιστρέφει στην ΚΟ της ΝΔ ο βουλευτής Λευτέρης Αυγενάκης. Πλέον το κυβερνών κόμμα μετρά 156 βουλευτές. Με επιστολή του προς τον πρόεδρο της Βουλής…