«Μέχρι τέλος του χρόνου θα έχουμε θέσει δημοσιότητα τον οδικό χάρτη για το πώς θα πορευτούμε σχετικά με την αύξηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας» ανέφερε στο ERTnews η υπουργός Εργασίας…