Στο ΕΑΤ-ΕΣΑ βρέθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης, όπου κατέθεσε στεφάνι για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Αναφέρθηκε στον χώρο ως τον τόπο «όπου βασανίστηκε η Δημοκρατία» και «όπου, χάρη στους αγωνιστές, δεν…