Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην καθιερωμένη εβδομαδιαία ανασκόπησή του μέσω Facebook, έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα στους γιατρούς που υπερσυνταγογραφούν. «Τέτοιες πρακτικές παραβιάζουν τις αρχές και τις αξίες του ιατρικού λειτουργήματος, κατασπαταλώντας…