Από τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να δηλώνουν το φαρμακείο της επιλογής τους, προκειμένου να αποστέλλονται εκεί τα φάρμακά τους, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Υγείας…