«Οι καταναλωτές ανακαλύπτουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ ότι η κυβέρνηση Μητσοτάκη παραμένει η κυβέρνηση των ψευτών και της δυσβάσταχτης ακρίβειας», ήταν το σχόλιο του γραφείου τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για το αποτέλεσμα των μειώσεων τιμών σε 2.000 κωδικούς, που ανακοινώθηκαν πρόσφατα. «Η κυβερνητική επικοινωνιακή κοροϊδία αποκαλύπτεται σε όλο το μεγαλείο της, με τα σχετικά ρεπορτάζ που την εντοπίζουν να πολλαπλασιάζονται από μέρα σε μέρα», υποστηρίζει το κόμμα της Αριστεράς.
Σύμφωνα με τον ΣΥΡΙΖΑ, «οι 2.000 κωδικοί ειδών “πρώτης ανάγκης” αντιστοιχούν κατά κύριο λόγο σε προϊόντα δευτερεύουσας σημασίας, τα τρόφιμα παραμένουν πανάκριβα, με το κρέας να μετατρέπεται σε είδος πολυτελείας, προϊόντα εντάσσονται στη “μείωση” αφού πρώτα έχουν ανατιμηθεί, έτσι ώστε η τελική τιμή τους να είναι μεγαλύτερη από πριν».
Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι όλα αυτά συμβαίνουν την περίοδο που το πραγματικό διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών έχει μειωθεί περίπου κατά 7% την τελευταία διετία, σύμφωνα με εκτιμήσεις της ΤτΕ και το 14% του πληθυσμού της χώρας βρέθηκε αντιμέτωπο με σοβαρή υλική και κοινωνική στέρηση, σύμφωνα με την Eurostat.
Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε, παράλληλα, ότι οι έλεγχοι στην αγορά είναι ανύπαρκτοι, με ευθύνη του υπουργού Ανάπτυξης.
Το κόμμα της αντιπολίτευσης συνόδευσε την ανακοίνωσή της με απόσπασμα τηλεοπτικού ρεπορτάζ για την αύξηση τιμών:
The post ΣΥΡΙΖΑ: Κοροϊδία οι μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ appeared first on Newpost.gr.

