Για τις παρεμβάσεις στις συγκοινωνίες, την έναρξη λειτουργίας του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος, αλλά και τα σχέδια για το μετρό και τα τρόλεϊ, μίλησε στον ΣΚΑΪ ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Αναφερόμενος στις δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες λόγω καύσωνα, ο κ. Κυρανάκης υποσχέθηκε ότι «αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι χωρίς κλιματισμό στα μέσα μαζικής μεταφοράς». Παράλληλα, έστρεψε τα βέλη του προς προηγούμενες διοικήσεις, λέγοντας:
«Ζητήστε τον λόγο από εκείνους που παρήγγειλαν μετρό χωρίς κλιματισμό. Αυτές οι αποφάσεις δεν πάρθηκαν τους τελευταίους μήνες, αλλά πριν δεκαετίες, όταν στην Ελλάδα αγοράστηκαν συρμοί αξίας εκατομμυρίων ευρώ χωρίς να διαθέτουν σύστημα ψύξης».
Τι αλλάζει στο Μετρό και στον ΗΣΑΠ
Ο κ. Κυρανάκης τόνισε ότι από τους 52 ενεργούς συρμούς στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό, οι 32 διαθέτουν ήδη κλιματισμό, ενώ στους συρμούς του ΗΣΑΠ που ανακατασκευάζονται στον Βόλο, το έργο αναβάθμισης θα συνεχιστεί με γνώμονα την εγκατάσταση σύγχρονων συστημάτων ψύξης.
Εξήγησε επίσης ότι σε πολλά από τα νεότερα βαγόνια, ο κλιματισμός δεν αποδίδει επαρκώς επειδή οι επιβάτες ανοίγουν τα παράθυρα, καθώς οι συρμοί δεν είναι υπόγειοι.
«Θα προχωρήσουμε σε πρόγραμμα ανακαίνισης. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι συρμοί θα αποσυρθούν προσωρινά από την κυκλοφορία, κάτι που ενδέχεται να επηρεάσει τη συχνότητα. Όμως, όταν παίρνεις μια απόφαση να βελτιώσεις τις συνθήκες, πρέπει να το κάνεις σωστά, και αυτό θα κάνουμε», δήλωσε χαρακτηριστικά.
24ωρο Μετρό κάθε Σάββατο από τον Σεπτέμβριο
Από τις 13 Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες του μετρό θα έχουν στη διάθεσή τους δρομολόγια σε 24ωρη βάση κάθε Σάββατο, όπως ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός. Το μέτρο εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πλάνο ενίσχυσης της νυχτερινής κυκλοφορίας και της προσβασιμότητας για το κοινό.
Αντίο στα τρόλεϊ – Έρχονται ηλεκτρικά λεωφορεία
Ανατροπές έρχονται και στα τρόλεϊ, καθώς – σύμφωνα με τον κ. Κυρανάκη – εγκαταλείπεται ο αρχικός σχεδιασμός για την αγορά νέων οχημάτων. Η συντήρηση και αναβάθμιση του δικτύου με καλώδια και στύλους κρίθηκε ιδιαίτερα κοστοβόρα, και έτσι αποφασίστηκε να καταργηθούν σταδιακά τα τρόλεϊ σε δύο φάσεις:
1. Αφαίρεση των καλωδίων και των υποδομών σε Αθήνα και Πειραιά, με εξαίρεση μεγάλες αρτηρίες όπως η λεωφόρος Συγγρού, όπου τα δρομολόγια θα ενταθούν.
2. Αντικατάσταση του στόλου με νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, φιλικά προς το περιβάλλον και χωρίς ανάγκη για υπέργειο δίκτυο.
Ο ίδιος διαβεβαίωσε ότι κανείς εργαζόμενος δεν θα χάσει τη δουλειά του, καθώς το προσωπικό των τρόλεϊ θα απορροφηθεί στα νέα οχήματα του ΟΑΣΑ.
The post Κυρανάκης: «Τελευταίο καλοκαίρι χωρίς κλιματισμό στα ΜΜΜ – Ρωτήστε ποιοι παρήγγειλαν μετρό χωρίς ψύξη» appeared first on Newpost.gr.