Κώστας Παπαδάκης στον Talk Radio: «Κυκλοφορούν στο Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο πάνω από 5.000 βαγόνια, τα οποία είναι παλιοσίδερα» 

By
3 Min Read
«Αυτή την εβδομάδα αποκαλύψαμε στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο, μετά  από την τοποθέτηση του Επικεφαλής του ευρωαπαικού οργανισμού για την καινοτομία στο σιδηρόδρομο, ότι αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στο δίκτυο πάνω από 5000 βαγόνια τα οποία- όπως είπε ο ίδιος- είναι για σκραπ, είναι δηλαδή για παλιοσίδερα» είπε  στον Talk Radio 98,9 και την Αγγελική Λάζου, ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ, Κώστας Παπαδάκης και πρόσθεσε ότι προφανώς δεν διαθέτουν ούτε πυρασφάλεια.
Συνεχίζοντας ο κ. Παπαδάκης αναφέρθηκε και στο μείζον θέμα που απασχολεί τη χώρα μας , αναφορικά με τα αίτια που προκάλεσαν την πυρόσφαιρα στο δυστύχημα των Τεμπών και τόνισε πως «αποδεικνύεται ότι τα βαγόνια για τα οποία μιλάμε τα παίρνουν τα παιδιά μας όχι μόνο στην Ελλάδα, στη Γαλλία, στη Γερμανία και παντού στην Ευρ[ωπη με τον επικεφαλής του Οργανισμού Καινοτομίας να λέει πως πρόκειται για βαγόνια για τα οποία πρέπει να βρεθεί ένα κίνητρο να τα αποσύρουμε και αυτό εμείς (σσ το ΚΚΕ) μιλάμε για ομίλους και τα κέρδη τους » είπε μεταξύ άλλων και πρόσθεσε « και επειδή είναι των ημερών η συζήτηση για την πυρόσφαιρα και για το εάν τα έλαια σιλικόνης, δηλαδή τα έλαια των μετασχηματιστών,  καίγονται και όπως προκύπτει  σύμφωνα με τα δημοσιεύματα ότι η συζήτηση μεταξύ του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και του εκπροσώπου για τον Ευρωπαικό Σιδηρόδρομο , προκειμένου να συνταχθεί το πόρισμα ήταν να μην ειπωθεί ότι ευθύνονται οι μετασχηματιστές γιατί έτσι θα πούμε ότι πρέπει να τους αλλάξουμε από όλα τα τρένα της Ευρώπης το οποίο θα είναι ένα τεράστιο κόστος που δεν μπορούμε να το αντέξουμε» σημείωσε και πρόσθεσε συμπερασματικά ότι «αυτό αναδεικνύει με ποιο κριτήριο γίνεται η συζήτηση γιατί είναι άλλο να λες ότι δεν έγινε η πυρόσφαιρα από τους μετασχηματιστές όπως υποστηρίζουν οι γονείς και εμείς σε ένα βαθμό και άλλο να σου λέει ότι θα πουμε ότι θα πουμε ότι δεν ευθύνονται για να μην αλλαξουμε τους μετασχηματιστές» υπογράμμισε.
Ο κ. Παπαδάκης επίσης τάχθηκε υπέρ της υπεράσπισης των συνόρων της χώρας, αλλά απέρριψε την πρόθεση της Ευρώπης για τα υπέρογγα ποσά που προτίθεται να δαπανήσει για την αμυντική βιομηχανία, σημειώνοντας πως η επιλογή αυτή έρχεται να διευκολύνει τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται  σε αυτό το αντικείμενο καθώς δεν τους βγήκε το πλάνο της πράσινης μετάβασης. Επίσης ο κ. Παπαδάκης τάχθηκε εναντίον της πιθανότητας δημιουργίας ευρωστρατού και καταλόγισε ευθύνες στην Ε.Ε για τις σχέσεις με την Τουρκία η οποία φέρεται να συμμετέχει σε όλα τα αμυντικά προγράμματα.

The post Κώστας Παπαδάκης στον Talk Radio: «Κυκλοφορούν στο Ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο πάνω από 5.000 βαγόνια, τα οποία είναι παλιοσίδερα»  appeared first on Newpost.gr.

Share This Article