Την απόλυτη προτεραιότητα της κυβέρνησης στην ασφάλεια του ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου τόνισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, χαρακτηρίζοντας «πολυτέλεια» οποιοδήποτε άλλο εγχείρημα αυτή τη στιγμή.
«Αυτή είναι η προσήλωσή μας, εκεί στοχεύουμε όλη μας την ενέργεια, τον χρόνο μας, τις δράσεις μας, την χρηματοδότησή μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Υφυπουργός.
Η τοποθέτηση αυτή ήρθε ως απάντηση σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση, ο οποίος έθεσε το ζήτημα της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου. Ο κ. Χαρίτσης εξέφρασε την κατηγορηματική αντίθεσή του στα σχέδια «κατάργησης» της γραμμής και μετατροπής της σε ποδηλατόδρομο. Επικαλέστηκε, μάλιστα, μελέτες που, όπως είπε, βρίσκονται σε εξέλιξη από το ΤΕΕ, έπειτα από εντολή του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
Από την πλευρά του, ο κ. Κυρανάκης ξεκαθάρισε ότι το Υπουργείο Μεταφορών «δεν έχει δώσει την έγκρισή του για κάτι τέτοιο».
Ο κ. Χαρίτσης, ωστόσο, επέμεινε, κάνοντας λόγο για δύο μελέτες που βρίσκονται σε εξέλιξη με κόστος 4,5 εκατομμυρίων ευρώ. Ζήτησε να ανακληθούν άμεσα οι διακηρύξεις του διαγωνισμού από το ΤΕΕ, να «παγώσει» η χρηματοδότηση των μελετών αυτών και να προχωρήσει η κυβέρνηση στην επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής, όπως αυτή είναι ενταγμένη στον εθνικό σχεδιασμό.
Κλείνοντας, ο κ. Κυρανάκης δεσμεύτηκε ότι για οποιαδήποτε απόφαση αφορά την αλλαγή κατεύθυνσης ή τον τρόπο αξιοποίησης της γραμμής Πελοποννήσου, θα προηγηθεί διαβούλευση με τους βουλευτές της περιοχής και όλους τους φορείς της τοπικής κοινωνίας.
The post Κόντρα Κυρανάκη – Χαρίτση για την σιδηροδρομική γραμμή Πελοποννήσου appeared first on Newpost.gr.

