Αν ήταν να γραφτεί σενάριο για το πώς να κάνεις έναν άνθρωπο να νοσταλγήσει το… σταθερό με καντράν, θα το υπέγραφε η NOVA.
Δύο εβδομάδες χωρίς τηλέφωνο – στην Ελλάδα του 2025, με τα ακριβότερα τιμολόγια τηλεφωνίας στην Ευρώπη. Στην αρχή, η “υψηλή τεχνολογία” λειτουργούσε α λα καρτ: καλούσε, αλλά δεν δεχόταν κλήσεις. Μετά άρχισε το γνωστό blame game: «φταίει η συσκευή», «βγάλτε-βάλτε τα καλώδια», «δοκιμάστε να το κοιτάξετε με το δεξί μάτι κλειστό».
Ακολουθεί η αποστολή τεχνικού – με καθυστέρηση φυσικά. Διάγνωση; Βλάβη στα καλώδια, χρειάζεται ο ΟΤΕ. Και τότε εμφανίζεται ο τεχνικός του ΟΤΕ, που αντί να φτιάξει το πρόβλημα… κατεδάφισε και τα υπόλοιπα. Από εκεί και πέρα, νέος γύρος τηλεφωνικών επαφών (από κινητό φυσικά, γιατί σταθερό… τέλος).
Δύο εβδομάδες μετά, η “σωτήρια μέρα”: ο τεχνικός της NOVA διαπίστωσε ότι ο τεχνικός του ΟΤΕ δεν έκανε σωστά τη δουλειά. Και τώρα; Περιμένουμε ξανά τεχνικό. Κύκλος χωρίς τέλος, σαν κακό ριμέικ του «Μέρα της Μαρμότας».
Και όλα αυτά από εταιρείες που πουλάνε «οπτικές ίνες» και «πρωτοπορία», που γδέρνουν τον καταναλωτή και εισπράττουν και από το Ταμείο Ανάκαμψης. Στην πράξη, χρειάζονται πέντε λεπτά για να λυθεί το θέμα – αλλά το να συνεννοηθούν ποιος θα τα περάσει… είναι mission impossible.
Αν δεν ήταν τραγικό, θα ήταν απλώς μια εξαιρετική κωμωδία γραφειοκρατίας, ανικανότητας και αδιαφορίας για τον καταναλωτή made in Greece.
The post Η Ελλάδα του 2025: Οπτικές ίνες στα διαφημιστικά, «καντράν» στις βλάβες appeared first on Newpost.gr.